
Toppresultater i kundeundersøkelsen – tusen takk for tilliten💚
Vi i Evje og Hornnes Sparebank er stolte og takknemlige over resultatene fra årets kundeundersøkelse
Vi i Evje og Hornnes Sparebank er stolte og takknemlige over resultatene fra årets kundeundersøkelse, som er gjennomført av det anerkjente analyseselskapet Kantar. Undersøkelsen viser at våre kunder er særdeles fornøyde med både tjenestene vi tilbyr og måten vi møter dem på – noe som gir oss en særdeles god totalvurdering.
Dette betyr enormt mye for oss. Som lokalbank er vi opptatt av å være nær, personlig og til stede – og det er nettopp denne nærheten og tilliten vi nå ser gjenspeilet i tilbakemeldingene fra dere.
💬 "Vi opplever at kundene våre setter pris på at vi kjenner dem, at vi er tilgjengelige, og at vi gir gode råd basert på deres behov. Det er utrolig inspirerende å få dette bekreftet gjennom en så grundig undersøkelse," sier banksjef Knut Kjetil Møen. Han vil samtidig takke kunder og ansatte for godt samarbeid!
For å feire de gode resultatene tok vi oss friheten til å gjøre noe litt utenom det vanlige – en liten vannkrig i fontenen utenfor banken! Det ble både latter, glede og våte klær – og en påminnelse om at det er lov å feire når man har verdens beste kunder 💚
Vi vil rette en stor takk til alle dere som tok dere tid til å svare på undersøkelsen. Tilbakemeldingene gir oss verdifull innsikt og motivasjon til å fortsette å utvikle oss – og til å være en bank som både leverer kvalitet og skaper gode relasjoner.
